godmorgon!

Kunde inte vakna på bättre sätt den här morgonen tror jag även om det var telefon jag vaknade av. Så ja, den här morgonen har jag pratat i telefon i drygt en timme och pratat lite med thilda. Hon kommer nog förbi och hämtar upp mig på vägen hem för jag måste hämta lite stuffs som är mina. Vet egentligen inte om jag orkar, vi får se. Ska höra av mig till Mills också och kolla om hon lever och hur dagen ser ut :) Är egentligen inte ett dugg sugen på party så vi fårse om det blir en hemma kväll eller inte. Skulle vara riktigt skönt med lite ensamtid och bara ta det lugnt också. Den 22 äre party, den 23 äre party, den 24 äre julafton, den 25 äre party och sen lär man nog tagga ner för att sedan tagga upp till nyår som är heeeelt oplanerat. Känns ju..sådär. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen jag somnade till igår :) En shopaholics bekännelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!