göra istället för tänka

Hej :) Kom precis hem till T. Har vart med camilla, emilia och daniella på gränden nyss. Blev en latte och en sallad. Skönt att vara med dom och lyssna lite på andras problem och stötta istället för att tänka på sina egna. Dom blir genast så mycke mindre när man hör andras problem lixom. Skönt att träffa några ur gamla "gänget" igen. Det var ett bra tag sen alla lyckades ha tid samtidigt lixom. + att man hittar Thilda där också. Så lite senare typ vid åtta ska jag, thilda och några till tjejjer gå och ta ett glas vin någon stans :) Vet inte vart jag sover ikväll. Troigtvis inte hemma för Tess skulle ha sällskap av någon och att ligga ensam i soffa i vardagsrummet är fan höjden av ensamhet. Har lite svårt för att vara ensam för tillfället lixom. Men nu ska jag fixa mig och vara lite social här :)

Du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig kommer ta slut.
Allt kändes rätt för det var så lätt, och när det är lätt det är väl då det är rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!