hejhejhemsktmyckehej

Vimmelfotografen på rock&k & jag.
Hejsansvejsan. Sitter på jobbet, uttråkad. Har fixat hela matsalen och det är två timmar kvar tills 13 gäster kommer och svullar julbord. Känns.. värt. Jaja, får väl hänga på fejjan;) haha. Nej ska ta och göra någon nytta snart. Kanske blir en kaffe later på gränden med cämi om hon har pluggat klart då. Börjar jobba två imorgon, skönt. Jag och Camilla (inte hellström), jobbar på en catering. På onsdag kanske det blir julbord igen med karolina och hennes familj och på torsdag hoppas jag på att få vara ledig. Sen blir hard work work hela helgen. What's up med det lixom, haha. Robin tjatar om att jag ska diska deras disk nu, hahaha.. eh nej. Kanske lite för att vara snäll.



camilla, jobbar i garderoben på silk-killen och jag





hahah, jag tessan och camilla kör hårt.. (tydligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!