NYÅRSAFTON!

Yeey :) Sista dagen på 2010. Det innbär att jag kan göra alla misstag jag vill idag, blir en bättre människa nästa år lixom :) Nejdå, men det inställningen kommer denna kväll bli spårad! Men det kommer den iof ändå att bli, men på ett bra sätt :)

Det är drygt 4 timmar kvar tills jag och Mills ska vara redo för avgång. Jag är sjukt stressad även om jag inte borde vara det. Jag ska fixa naglarna, locka håret (tror jag), sminka mig, sätta på mig kläder och fixa mig en timme till för att vara nöjd helt enkelt ;P

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, när camiltoe är klar och sen måste ja nog dricka en kopp kaffe för att känna mig levande :) Sen äre ba gogogogogogo!

Vi hörs på 12slaget vissa av oss, ni andra gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!