paaaarty!

Fan, man kan inte vara mer taggad än vad jag är nu tror jag. Kommer bli awsome ikväll :) Snart kommer Camilla hit så fixar vi oss tillsammans. Sen drar vi hem till Oscar runt 5 halv 6 på förfest antagligen, som det ser ut nu. Sen blir det vidare till Silk till en början, knäppa lite champagne kanske? Känns som man är värd det såhär i slutet av året. Det blir "jul-firande" imorgon istället och en heldag på stan med pappa och shopping, längtar :) Snart ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig inför kvällen haha. Okej klockan är knappt två men det gäller att vara ute i god tid ju ;) ÅÅÅÅÅH, man kan inte vara mer taggad än jag just nu!!!!!!



Ska bli precis lika spåååårat som den här kvällen! Bara hoff som saknas :( Buhu! Just fan måste ringa han snart juu.. glömsk som få.Måste få mina saker någongång ju!!!  Så ska jag fråga när dom kommer hit igen såklart ;D miss them

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA

2009-12-25 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!