sovgott

Hej hej hej. Idag blev det till en början en slappardag. Kollat på tv, badat och tagit hand om mig själv. Sen nu ikväll har det vart personalfest på kvarnen. God mat och ett par glas vin och ett par drinkar i hopp om att jag skulle få upp humöret lite grann och bli lite taggad. Men det kom aldrig. Var inte ett dugg sugen på att festa idag och då gav jag helt enkelt fan i't. Det händer inte ofta att jag bangar men om nu min kropp inte ville det ikväll så fick jag fan lov att lyssna på det haha. Imorgon så ska jag upp rätt tidigt för runt tio-halv elva kommer Tess och hennes bror och hämtar mig så drar vi ner på stan och trängs med alla andra som är ute i sista minuten och köper julklappar. Sen skjutsar t hem mig till Sala och där blir det middag med mamma och några fler. Sen har jag förstått att bingolotto är en sak man bara gör dan före julafton så tänkte bänka mig framför det. Nu hörrni ska jag sova för jag är så sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!