tjaaaoo

Att sluta 4 när man trott hela tiden att man skulle jobba till sena natten är ren och skär lycka. Tobias skjutsade hem mig efter jobbet, as gulligt :) Nu är jag med Camilla och vi ska väl börja fixa oss för kvällens bravader när somhelst. Vi ska hem till Jonas på inflyttingsfest, blir säkert kul. Sen ska vi nog vidare och göra stan osäker! Håller tummarna för att jag är ledig imorgon! Vi hörs i allafall inte mer idag, sover nog inte hemma.

Haha, dagens roligaste var väl kanske när jag skulle spruta med vattenslangen på golvet och hade den åt fel håll så jag fick allt i ansiktet. Kockarna fick sig ett rejält garv. Förstår inte hur man lyckas.

Och måste bara säga att gårkvällen var bäst på länge!

nej men toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!