tröttare får man leta efter

Efter 2 timmars sömn och 13 timmars hårt arbete kan man inte kalla sig för människa längre. Att detta är lagligt medans det är olagligt att köpa redbull under 15 år kan jag inte förstå. Förutom att servera och se glad ut idag har jag också tappat 3 shot glas, 1 vanligt glas, spillt stearin över ett bord där gäster satt och kastat knivar omkring mig. Behövde antagligen få ut mina känslor på något sätt och jag ber så hemskt mycke om ursäkt till dom som stod ivägen för mig idag. Jag gick antagligen rätt på.

Imorgon jobbar jag dock mer än gärna. Drygt 70 brandmän kommer och trycker i sig lite julbord imorgon. Så inte är det synd om mig inte. Dom är det dock lite synd om eftersom jag sett den snyggaste brandmannen redan! Men en och annan godbit att vila ögonen på finns säkert.

Nu ska jag trycka halva min julkalander och kolla på gossip girl. Vet att man ska ta en bit varje dag till julafton men om jag tar dom i ordning kanske det känns lite bättre i allafall.

Vet en som kommer somna ovaggat ikväll.
toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!