100 timmar senare

Men läget är desamma. Håller fortfarande på attsy in löshåret, men fan vad fint och bra det blir. Men ångesten smyger ju sig på, 6 timmars sömn, 10 timmars arbete? Det klickar inte, dom två orden passar inte i samma mening, inte alls :(  Servetris från klockan 12 till 5. 5 till 22.00 bartender.. gäsp säger jag bara. Och jag tror att ja kommer orka krogen och se ännu mer dryga fulla människor. In my ass säger jag bara. Skulle ju iof inte bli ett dugg förvånad om det slutar på krogen ändå. Sitter just nu med färg i håret. Daniella gjorde slingor i sitt hår så jag tog halva färgen och gjorde slinger i mitt to :) Syns inte så mycke tycker jag, men får väl se. Nej nu ska ja smutta på min andra kopp te, tanken på att jag har ett lager kvar att sy in får mig att spy. Men vad gör man inte för att göra sin kompis ännu snygggare? :D haha. Ne nu cigg, sen sy, sen sääng jäveln. Den skriker efter mig, kom och lägg DIG! Och att  jag har ont i huvudet så allt ekar i det gör det juu inte bättre. So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!