angel

:) Nu har jag nyss ätit lunch och druckit kaffe, ska snart ut på en rökpaus. Tänkte bara slänga iväg några rader. Vet inte hur länge jag jobbar men får väl ungefär 600kr för idag, skönt :) Sen ungefär 1000kr på fredag när jag jobbar på afterworken. Skönt, behövs lite nya kläder & så ska jag antagligen köpa en jätte fin väska från lindex som jag såg härom veckan :) Hinner nog jobba rätt så mycke till innan 25 mars då lönen kommer så :) Men imorgon får jag ju också lön :) Wiho.

Ikväll så ska jag pappa och Karolina ut och äta eftersom pappi fyller 42 :) Vi ska till Frank tror jag. Sen funderar jag på att åka hem senare ikväll för då kan jag sova lite längre imorgon och gå lite på stan med mormor min :) Sen senare på onsdagen ska jag ju gå och kolla masssa kläder hos mormors kompis som dött :/ Och sen vidare till Nina (min gudmor) och skriva ett cv, Hon är otroligt duktig och jag behöver hjälp. Sen blire nog back to västerås town.

Nej, upp och hoppa!

Congratz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!