Äntligen en dator :D

Skolan idag gick asafort. Har nytt schema och nya lärare. Och nya religonsläraren, fyfan säger jag bara. Snyggare får man leta efter haha! Den lektionen var i allafall askul :) Sen har vi någon dryg ny lärare i samhäll också. Åkte till carlforska efter skolan och träffade Emilia, Märta och alla andra.

Lördags var asakul!! :) Jag och daniella förfestade hemma hos mig, trevligt så :) Sen drog vi vidare till konrad och det var askul. Va med wesslan, martin, daniel och alla. Stod och dansade en massa och spelade black jack! Nej, det var riktigt kul. Sen drog jag wesslan och markus hem till mig. Men dom drog sen pågrund av match dagen efter och sånt :) Men det var trevligt.

Söndagen sov jag typ hela dagen. Sen blev det "middag" på  donken haha, så gott så. Sen blev det bio med daniella pappa och karolina :) I taket lyser strjärnorna :) Jätte bra och sorglig, blev lite blöt i ögat allt hihi

Ikväll blir det hem till sala och imorgon är jag ledig. Softaste schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!