Äntligen hemma :)

Sååå :) Maten på frank var god och väldigt mättande. Ruskigt duktiga servetriser också måste jag tillägga :P Jag som kollar på allt och tar till mig. Brukar mest sitta och leta fel så jag vet vad jag själv inte ska utsätta mina gäster för haha ^^, Åt oxfilé och något till varmrätt och till efterrätt var det "hafleofthetfgnesk" ungefär så hette det och bestod av en chokladkaka med smet i och kaffeglass :P asagott men somsagt hatar den här mätthets känslan grymt. Trodde inte jag skulle hinna med bussen men det gjorde jag :)

Imorgon blire upp runt 1 snåret och iväg och testa en massa kläder :D längtar så. Sen vidare till Nina och sen ska jag försöka hinna med att åka till västerås. Vill så gärna träffa dig ju :) Och sen kanske ja ska träffa dääni ett tag.

Emilia du är värd så otroligt mycke mer och det vet du gumman. Som du blir behandlad ibland behandlar man inte ens djur. Nej flicka lilla, livet är till för att göra vad man vill & vara glad :) och du har dina bästa vänner vid din sida, alltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!