Blir galen

Det är ganska ensamt hos pappa rätt ofta men så fort jag kommer hit hem till mamma där min "kära" lillebror bor så saknar jag genast den tysta lägenheten enormt mycke. Blir så galen, så fort jag drar här förvandlas mitt rum till någon slags ungdomsgård med tusen 15 åringar hängandes. Det spelas guitar hero och stökas till. Det gillas inte och snart kommer jag förvandlas till ett skrikande monster. + att min kära lillebror äter upp precis allt jävla ätbart som finns i mitt rum. Har jag sparat mitt godis så har jag väl gjort det för en anledning? Åh, gå till affären och köp ditt eget jävla godis. Blir galen, gaaaaalen! Om han ens närmar sig mitt rum nu känner jag på mig att högerhanden kommer användas flititgt, så arg är jag. Mitt rum, mina saker. Hatar när folk sover i min säng, usch.

Nu ska jag ska jag lägga mig i sängen. Känns som jag kommer somna men snart är det middag sen ska jag lägga mig och kolla på tv resten av kvällen. Och sitta vid datorn om jag känner mig rätt (A). Imorgon är jag somsagt ledig, huur skönt? sjukt skönt :D Men ska nog in till västerås och sova där för måste träffa emilia åsåntdära :) Men vi hörs då!

fabbb :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!