:)

Morgonens humörsvängningar är borta haha. Nu är jag på allerten igen. Men fyfan vad jag var arg alltså, nu happy :) Dagen har gått jätte bra (på jobbet) och jag känner att jag blir säkrare och säkrare. Skönt att tjäna lite egna chash också. Så nu blire väl lite lön den 25 åså. Kanske hinner jobba lite mer innan det. Blir väl i allafall en tusing mer och det är ju aldrig fel. Nu ska jag alledeles strax dra mig hemmåt, slutade 15.oo men skulle inte förvåna mig om gunilla vill ha sällskap ett tag, hon kom nyss nämligen och ska jobba kväll.

Känns som en här veckan kommer gå segt, det har den gjort hit tills i allafall. Imorgon är det onsdag, ännu en dag i serveringen i skolan. Åh orka. Skulle vara mycke bättre och jobba här. Men dom måste ju se vad man kan åså så det är bara att tvinga iväg sig till skolan. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vara hemma hos pappa iallafall och kissemissen (ja vi har katt hos pappa sara :) ) haha.

Hoppas på att daniella är frii ikväll. Kanske kan sy in hennes löshår så det blir gjort någon gång. Jag skulle också vilja ha löshår haha (A) fast a jag vet att jag har rätt långt hår, Men det ser sådär snyggt tjockt. Men orkar inte lägga ner pengar på något jag redan har (hår alltså).  Nu ropar sista disken på mig så ska dra. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!