:)

Huuh, nu har jag varit ute i kylan för att få i mig något att äta. Sen drog jag och däni och hämtade hårfärg och löshår mm. Och drog vidare hem till mig istället, skönare att vara här så vi kan gå och ta våra rökpauser. Hoppas det blir fint i allafall :) Sen imorgon ska hon och klippa sig så det ser bättre ut, så jävla fult när det syns att folk har löshår, garvar på mig varje gång. Hon sover nog här, vi ska ändå upp samma tid åsådära :) Jobb jobb jobb imorgon och jag ser verkligen inte fram mot det. USH. Tänk vad skönt det hade vart att bara fått sova hela dagen och partat hela natten. Kanske går ut å tar något glas imorgon ändå :) Skriver säkert senare när vi i klara, tjingeling :*

miss miss miss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!