Hej i lingonskogen eller ska jag säga snölandet..

Fyfan vad depp man blir på det här jävla piss vädret. Finns det något värre eller, svårt att komma på något i allafall. Började halv 9 idag och första lektionen var samhäll, fyfan vad segt. Sen hade vi svenska och jag trodde jag skulle krivera då. Men icke, fanny gjorde 4 arbeten på 1 och en halv timme. Riktigt stolt över mig själv. Tiden går fan fortare när man jobbar, wierd. Sen lunch och efter det den bästa och då menar jag BÄSTA lektionen på hela veckan. Och då menar jag religonen :D Inte för att det är intressant, inte ett dugg. Men läraren.. mm-m! Vilken pudding han é! Dom där hundögonen alltså ^^, mums. Drömmer mig bort på lektionerna. Men gjorde faktiskt mycke på den lektionen också. Eller jag antecknade och svarade på frågorna. Det är mycke för mig :) Vill ju visa mina "skills" för mr. E ;) haha.

Efter min skule sluta drog jag till El-programmet och hade matte med dom haha. Eller jag satt med daniella bara och wesslan kasta papper på mig. Fast jag gav igen med snöböllskrig efteråt och jag vann, enligt mig i allafall :) Fick in en riktig fullträff, bäääääm! Gick lite på staninen med daniella efteråt och träffade Emilia också. Hon ska med på studentkryssningen :D Med min klass. Så jäääevla soft. hihi!<3 Och nu har jag precis duschat. D är i duschen nu sen ska vi hem till mig och fixa mig och sen till kvarnen på afterwork och dricka öl billigare än alla andra. Gott! Sen blire utgång. Köööör hårt!

Kommentarer
Postat av: j

hahha söt du är :D

2009-02-06 @ 22:12:01
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!