In your face

Haha har fått den där meningen på huvudet. Lite små drygt faktikst, kanske ännu drygare för dom som får höra det hela tiden, det går som på repeat.

Igår så va ja med Daniella :) Va hemma hos henne och föra lite granna, och sen fick vi för oss att gå till konrad. Va typ inte ett dugg uppklädda eller nått vi skulle bara röjja skiten på black jack hade vi tänkt oss :D Och det var ju lättare sagt än gjort ;) Haha inte för att jag spelade för jag fattar ingenting av det där men daniella är en riktig liten player ^^, Och så hade jag lovat henne att inte dansa något alls eftersom hon måste vara dyngrak för att ens kolla på dansgolvet haha. Marcus (jojjos/daniellas pojkvän) jeppe och adde kom också dit så va vi lite med dom :) Hägge och compani var också där :) Haha när rostam (vakten) såg att jag kom så gav jag fram lägget så sa han: Du tycker verkligen jag behöver kolla legg på dig fanny ;)? Wiho, kändes rätt konstigt att inte behöva visa legg på krogen men när man ska köpa cigg då måste man allt det. Efter krogen drog jag på efterfest :P sen hoome.

Nu sitter jag och kollar på världen sämsta bilförare och om dom har fått körkort då måste det vara no problemos för mig också :O Är fan bättre på att köra än dom och jag har övningskört ca 12 gånger haha. Kanske lite sämre, men dom verkar blåsta hela bunten haha, rätt söta. Ne men kan inte tiden bara rinna iväg så det blir oth och gossip girl snart :) Och sen senare är det beck I think :) Fyfan vad skönt med lov måste jag säga :)

kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!