Internet funkar :)

Happy big time :) Skulle bara testa en sista gång, och vips det fungerade :)

I fredags festade vi ju somsagt. Jag Daniella och Sandra var hemma hos mig och fixade oss sen drog vi till pappis restaurang på After work och "förfesta". Sen mötte vi upp skultunakillarna utanför strike och drog in där tills klockan 12 :)Sen vidare till silk där det var look-a-like tema så det var en del utklädda haha. Nej men den fredagen snurrar fortfarande i mitt huvud. Bästa kvällen på länge :)

Igår så kollade jag och emilia på blatte-fotbollscup hela dagen. Hames och "bosniska tuna laget" spelade. Blev lite uttråkad efter ett tag men. Sen drog vi hem till emilia ett tag och käka tacos och efter det skulle ju till nån jugge-fest på bäckby men vi orkade inte pejja hundra kronor så vi körde vilse istället! Haha fyfan, tror vi var vilse i en havtimme och ändå var vi bara runt erikslund, bäckby, vallby.. a vette fan, vi hitta i allafall inte till stan. Sen ringde Calle som sa att han och Abbe behövde skjuts hem till honom så vi hämtade upp dom på stan sen vidare hem till calle. Så vi satt där och skratta ett tag. Så sjuka, känner inga roligare människor eller ska jag säga störda. Sen åkte emilia hem :( Men ja var kvar ett tag sen skjutsade T hem mig. För han var också där hemma, lite konstigt, men så vare haha.

Idag har jag vara sovit och kollat på top modell, ikväll drar nog jag och emilia och solar. Sen blire gossip girl och beck, hela fadderullan lixom. Vet inte om jag drar hem till sala eller inte idag, blir nog inte så men :) Skola imorgon igen, fyfan. Helgen går minst lika fort som veckorna. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!