Lite förändringar :)

Kunde inte sova, hade läst alla bloggar jag brukar läsa, kollat alla intressanta bilder på bdb, pratat hål i öronen på folk på msn. Det fanns bara en tänkbar sak kvar, ändra lite på bloggen :) Med hjälp av designa din blogg gick det utmärkt och det är alltid lika kul när det blir som man vill på första på försöket, om det inte blir det för mig brukar jag inte försöka igen haha. Ser ni flikarna högst upp? :) Snyggt va! Första är till min bdb, andra är bevaka min blogg så ni ser när jag skrivit :), tredje är alla bloggar jag läser som jag fick göra ett inlägg till för att kunna länka, fjärde är Nilles hemsida med hans musik jätte bra (: Jag länkar honom och han länkar mig på hans hemsida:D, Den femte är Max hemsida som är väldigt intressant han har länkat mig förut så jag länkar honom nu (:, och sist men inte minst VECKANS LÅT :) Där kommer jag slänga in min favvo-låt för veckan och imorgon lägger jag upp den första :) Måste fundera lite på vilken jag ska ta ju. Bytte också profilbild för ett tag :) Nu ska jag ut och röka sen sova :)

actually I want the whole world to know, cuz your wonderful :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!