Romeo, take me somewhere we can be alone


Nu ska jag sova igen :) Skönt. Kommer somna som en stock igen. Måste ändå inte upp förrän halv 11 imorgon. Tåget går klockan 12 och jag börjar 1 :) Älskar mitt nya schema det är to die for just nu. Efter lovet har vi praktik igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Nej men det är rätt skönt det med. Bara det att jag och daniella har inte/kommer inte att ses i skolan på 6 veckor och det sucks. Målat mina naglar svarta nu också, pretty :) Imorgon blire nog att slänga på sig sin nya blå vit randiga uursnygga tröjja och kanske ett par chinos med värmande strumpisar under? Får se. Vi hörs förmodligen imorgon om jag åker hem till sala igen eller om pappas internet har börjar fungera (eller grannarnas rättare sagt) det blev nämligen kaiko igår igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!