Seegt

Ligger i sängen med laptopen på magen och asgarvar åt 2½ men som är på i vardagsrummet. Det programmet är så roligt att man inte ens behöver kolla på det för att skratta. Man behöver bara höra deras skämt och se allas miner och reaktioner framför sig. Woohw det där lät skumt haha. Men kom nyss på att det är precis det jag gör ;D! Ligger och väntar på att klockan ska bli nio så att andra avenyn börjar. Kom på att D är ruskigt lik kim (jonasbane) och även fast han blev lite smått irriterad när jag sa det lät det faktiskt som att han höll med mig lite när jag visade en bild av honom, samma smile lixom.

Pappa va hemma för ett tag sen. Gick ut och köpte mat åt mig och drog till Karolina. Så det blir ensamt hemma här idag igen. Men det spelar inte så stor roll idag :) Ser inte fram emot skolan imorgon men måste så.


Kommentarer
Postat av: Thilda

Du vet att man kan se andra avnyn på svtplay.se va? Redan från och med kl 09.00 imorse.

2009-02-17 @ 20:09:57
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!