shooot

Sista inlägget innan sussar-time I think! Kom ut ur dushen för ett tag sen men har suttit med turban på huvudet tillräckligt länge för att känna början av nackspärr så ska gå ner och blåsa (föna, jag säger blåsa haha) håret nu. Sen göra flätor och hoppas på ett mellan-vågit resultat till morgondagen. Har servering imorgon och jag längtar tills jag får min latte i handen. Den ska jag dricka medans jag tvingar mina klasskompisar duka matsalen. Ne skämt och sido, den brukar hänga med i svängarna när jag byter bestick, dukar, tallrikar mm. ni vet sånna där roliga måsten man måste göra när man valt att gå serveringslinjen. Men säger som många andra i klassen, det här med skolrestaurangen känns en gnutta barnslig och rätt ovärt när man praktiserar & jobbar på "riktiga" restauranger annars. Efter skolan blire nog en tripp på stan och fynda inpulsköp och tvinga daniella att umgås med mig. Eller just ja, hon tvingar mig att umgås med henne. Eller..skitsamma!

Ne nu ska jag ner somsagt, ta en cigg och aceton i högsta hugg och tabort det chock-rosa lacket jag tvingat mina naglar gå runt med sen jag var ute med klassen. En vecka sen idag alltså! Ett svart nagellack måste köpas också då jag insåg att det inte gick att måla med mitt nagellack i fast format. Skiten hade torkat!

Slänger kanske upp en dagens imorgon, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en ny gratis sajt ! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=248

kommer nog gå långt. blir jätte glad om du blir medlem via mig

2009-02-11 @ 00:55:31
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-12 @ 01:09:11
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!