Sitter i skolan nu

Trodde inte jag skulle komma iväg imorse men det gjorde jag ju :) Kom 40 minuter försent  till samhäll men bättre sent än aldrig som jeanette sa :) Nu har vi svenska och vi ska skriva någon krönika, vi ska tydligen träna på svenska nationella provet som vi ska ha sen. Och jag känner verkligen att det här kommer sluta illa. Ska skriva en insändare om "heder och samvete"?! eftersom läraren sa att det var den enkelaste saken. Och alla skriker på varandra. Calle skriver om sin stora kuk och janina sitter och skriker håll käften till alla, calle skriker tillbaka biatch! Och jag bloggar, så duktiga är våran klass. Eller om jag kollar ut över klassrummet nu ser jag att alla sitter och skriver förutom vårat bord. Kan ju inte konsentrera mig här ska nog byta plats haha.

Efter skolan blir det att åka och köpa skor med pappa somsagt. Hoppas jag hittar några riktigt snygga high heels som jag känner på mig att jag inte kommer göra. Blir svart tubtopp klänning ikväll i allafall. Booooring.

Nej jag som tycker det är så roligt och skriva borde väl kunna fixa någon lite oseriös insändare, eller? Plugghästen fanny är back on track.

Haha old pic jag hittade på datorn i skolan. Gick väl i första ring här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!