something new..

Bytte header igen, och profil bild (A) Haha kan aldrig hålla mig mer en en vecka. (fick insperation från en annan blogg, tog understa texten, om du känner dig träffad hoppas det var lugnt :) ) Tycker det är så kul att hålla på med sånt där. Så säg gärna till ifall jag ska fixa din blogg. Det är bara kul :) Förut sa jag nej till många för jag inte hade orken, men nu så :)

Kom nyss hem från mormor. Har vart där och kääkat. Det blev soppa och plättar, huur gott? :D Det är sån mat bara en mormor orkar stå och laga. Sen svängde jag förbi affären och köpe mjölk till mamma som hon bad mig om!

Nu äre bara en timme kvar tills mitt lilla tv-maraton begins! Ska lyssna på min favvo-låt om och om igen tills dess :)
http://www.youtube.com/watch?v=73J9IglAhzE

Kommentarer
Postat av: j

2009-02-10 @ 19:21:31
Postat av: jeanette

ska du komma till serveringen i morrn ?

2009-02-10 @ 19:22:16
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

okey bra =) klart ja ska

2009-02-10 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!