tröttis

Blev inte många timmars sömn i natt så jag är verkligen hur trött som helst. Ligger här och dö tittar på tv men det är fanimej inte ett skit som är bra. Hoppas jag verkligen inte blir sämre i halsen nu eftersom jag fick pulsa runt i snö med mina nya dojjor igår. Det var ju inte riktigt meningen.

Nu ska jag i allafall lägga ner laptopen ett tag och slumra till lite om det går :) Så jag orkar kolla på beck ikväll åsånt, det var beck - advokaten tydligen. Minns inte om den är bra men det ären nog. Kul för alla som jobbar imorgon, själv ska jag sova hela fucking dagen. Nu har vi fixat internet också så nu slipper jag sitta på JonnaNET ;) Kanske hennes internet går en gnutta fortare, tack för lånet i allafall ^^, huhu

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!