pleas don't take him just because you can ^^



Åh, nu börjar mitt humör vända. Woho efter snart en vecka i deppträsket haha! Men en viss person klaga ju inte lite om mina humörsvängningar haha (A) så började tänka efter och a sant. Är superglad och sen helt plötsligt rasande. Nej, nya tag nu och just nu känns det lite lättare också :')

Nu tänkte jag gå ner och röka (som jag förövrigt tror jag ska sluta med, hmpf) sen tror jag att jag ska ta en snabb dusch. Kommer slå mig själv på axeln imorgon och tacka mig för det. Annars måste jag upp kvart över 7 morgon. Vilket jäkla piss alltså. Slutar halv2 sen. Då ska jag jobba på pappas restaurang till klockan sex sen tror jag att jag ska till skultuna och vara med Annice pannis och Emilia. Vi ska ha hår och filmkväll . Tror minst sagt jag ska slänga i lite ljusare slingor :) Blir fint nu till våren/sommaren :) No more blackhead känns det som. Nej det är snyggare med lite liv i håret. Ush för det förra svarta perukliknande färgen. uuiw^^, Börjar träna nästa vecka också då. Japp ni hörde rätt. :) Blir på kims grym tills mamma och pappa pejjar på friskis! Alla hjärtans dag blir nog inte så förnedrande som den kunde ha blivit i allafall :D

Bilder på mig och dom suddiga valparna haha:



Kommentarer
Postat av: cicci

nawww söt söt söt fanny söt söt hund:D

2009-02-16 @ 23:58:15
URL: http://ciccimattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!