Vilken kväll :)


Det var asakul igår faktiskt :) En onsdag lixom? Men iof så är det ju lov :) Jag och emilia började fixa oss här hemma åså, vi föra inte eller något. Det var ju löningsdag så vi drog allt på krogen istället! Blev lite kaos först för jag hade varken mitt vågtång eller daniellas plattång hemma så vi fick ta saken i egna händer och använda strykjänet :) Det gick finemang det ju, bara det att jag var livärdd att förstöra mitt hår haha.


När vi var klara drog vi till Oliver Twist och kollade fotboll med Calle och några men drog rätt snabt till konrad för vi orkade inte kolla klart på den. När vi kom in träffade vi Isak och Wennberg (just det, träffade wennberg syster också och sist jag gjrode det var väl typ 2 år sen haha)  och massa så vi satt med dom rätt mycke. Sen kom Miki & compani. Aa orkade inte rabbla upp alla man kände. Mycke skultisar där faktiskt :D Och daniella kom!!! :) Vilken suprise.





Kom väl hem runt halv 3 och då somnade jag som en stock :) Men nu äre städning som gäller för fulla muggar ska jag säga :( Någon som vill skänka lite galjar? Vet inte hur jag ska kunna hänga upp alla kläder i min wic :/ Vilket ilandsproblem haha.. Nej men ska överasska pappa med lite stäning, nog för att det är jag som stökat ner. Vi borde skaffa städhjälp, tänk vad mycke tid man skulle få över till annat :)







I kväll ska jag träffa daniella när hon slutat jobba runt klockan 8 kanske så hon kommer väl till 9 :) Då ska jag sy in hennes löshår och sen så måste jag typ sova. Ska jobba 10 timmar imorgon :( Från 10-22.00 ORKA. Mina fötter kommer vara döda, men vad gör det om hundra år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!