yesterday

Värsta känslan ever är ju att vara mätt tror jag. Ush, både jag och Karolina sitter och äcklas av att vi har ätit oss föör mätta och ångrar minst sagt dom 20 sista tuggorna haha. Men äre gott så är det. Sitter och kollar på beck med dom andra nu, men nu äre reklam eller rättare sagt nyheterna. Det ä så drygt kan dom inte skippa dom mitt i filmen och dra dom efter. Bad pappa köpa cigg åt mig och nu förstår jag att det tar emot att ge sitt barn något som det står "Dödar" på :P haha men jag höll på att få damp-attack hehe.

Imorgon ska jag träffa Daniella tror jag :) Ska bli kulit, vi skildes ju åt efter konrad så vi har ju en del att snacka om :) Fyfan vad fuult dom snackar i norrland haha, lyssnar på nyheterna. Skulle dö om ja snacka som dom. Nog för att jag kanske inte låter som en ren västeråsare. Har massa olika dialekter i mig, Både från sthlm, sala och västerås då haha ^^,

Fan vad skönt att sova ut imorgon :) Nej nu slutar nyheterna, back to beck :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!