2009 kunde inte börjat bättre :)

Tro mig. Det är svårslaget i allfall.

Åkte hemifrån runt 9 tror jag hem till Emilia där jag spenderat hela min första kväll på det nya året. Coolt. Elin och Jack var också här. Vi spenderade kvällen hopptryckta i en mini soffa framför tv:en. Nu sover alla förutom jag. Får kanske skylla mig själv eftersom jag sov bort hela dagen. Får inte tag på daniella heller (eftersom hon tappat bort sin mobil, "ovanlgit") Men gumms, ring mig om du läser detta.

Nu ska jag gå ut och röka som förövrigt va mitt nyårslöfte. Men eftersom nyårlöften är till för att brytas så början jag inte förräns imorgon. Eller a kanske skjuter upp på det ett tag till. Sov gott allihoppa så hörs vi imorgon.

Kom hem dåååååå din tönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!