Aldrig nöjd

Åter igen, den låten är som gjord för/om mig! xD

Tog nyss en dusch. Skönt, len som en barnrumpa åter igen! Försöker komma på något sätt att bli trött samtidigt som jag häller i mig coola och käkar godis (sockerkick), jag gör det inte lätt för mig. Men ska väl hoppa till kojjs så småning om. Jag måste ställa om dygnet nu till sista praktikveckan. Sovit till halv 5 i fem dagar nu. Så imorgon tänkte jag röra mig till västerås med mammsen och mormor. Dom ska köpa presents åt my brotha. Och jag tror jag spyr om jag ska behöva gå runt i sköntrosor och tisha en dag till. Så runt 12 drar jag till vässan. Hoppas på ett stopp vid max på hälla också för att keka lite och träffa emilia som var allt föööör länge sen jag träffade. Stannar nog i västerås kvällen/natten ut också och är med min lilla skogstomte emilia. Vi har en del att prata om, minst sagt! ;) Du är otroligt bruden, jag har väl än del att komma med också kanske haha men du slår fan alla jag känner + några till haha! Men som jag brukar säga, jag älskar dig för den du är och inte för den du borde vara (A)! Och jag blev överlycklig idag när jag ställde mig på vågen. Wooho lixom jag såg min drömsiffra skymta lixom. Eller skymta, den stannade kvar efter några blinkningar, gnuggande i ögonen.. den va kvar! Sen gick jag upp för trappan och åt ännu mer godis och drack ännu mer coola. Vadå, det va jag väl värd? haha!

Nej nu känns det bra, att jag imorgon ska få sätta på mig vaaanliga ursnygga kläder höhö. Är det enda man drömmer om nätterna är klädbyten i provhytten på gina (vet fan inte vad det var för konstig dröm asg) så är det nog dax! Allt som snurrar är i huvudet i klädväg just nu är: SVART, nitar, kavaj attacker, transpererat, päls (har inte tröttnat än), stentvättade jeans. Ge mig då :D me like :)

hörs då

Kommentarer
Postat av: sannie

söt!

2009-01-24 @ 11:48:44
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 11:53:40
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!