Design

Jag har alltid tyckt det varit jätte kul med att desgina saker. Bloggar, bilder, hemsidor.. att bara rita har vart ett stort intresse. Att jag inte valde media istället för hr är en skam. Mitt första handsval var media och jag kom in på den skolan jag hade sökt. Men jag föll för grupptrycket. Min kompis hade valt hr och jag hade gjort det som andrahandsval och bestämde mig för att välja det. Och vart är jag idag? Mina bästa kompisar har hoppat av linjen eller bytt skola. Den som egentligen inte hade det som en drömm kämpar fortfarande :) Ett halv år kvar nu och det är bara jag som tar studenten av oss tre. Men man ska alltid göra det som känns rätt för sig själv, hoppa av, ta ett sabbatsår.. synd bara att inte jag gjorde det som kändes rätt från mig ifrån början. Vem vet vad som kunde ha hänt :)

Ni ser att jag har gjort lite ändringar på bloggen idag. Flyttat hela bloggen åt ena sidan. Samt satt en fast bakgrund så att bara själva bloggen åker ner när man scrollar. Såg det på Charlotte Perellis (stavning?) blogg och tyckte det var rätt snyggt. Kände för en utmaning och började prova mig fram. (Det är en av anledningarna till att jag inte har blogspot, sjukt tråkig design på varenda blogg) Resultatet ser ni på just nu. Vad tycker ni? För er som inte är så hajj på det här med siffror och koder så är desginadinblogg.se en ASBRA hjälpreda. Han hjälper dig med ungefär allt.

Klockan 7 är det middag hos mormor så nu ska jag fixa mig lite granna. Vi hörs. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!