det blir utgång :)

Yeey, dannibanani ringde nyss och sa vi ska gå ut idag. Med tidigt hemgång, runt klockan 1 :) Och det låter bara för båda har prakik att sköta. Jag står för förkröket och då menar jag plats och dricka. Kan inte bli bättre ju. Eller jo, om det hade vart fredag hade det vart 100 gånger roligare och om det hade vart lite fler chicks med. Men skönt att göra något kul, lite vardagslyx sådär. Funderar på att bara ta ett glas vin så man orkar dra sig upp ur sängen imorgon bitti, jag vill inte ens tänka på hur död jag kommer vara. Har lite pengar men behöver mer, som alltid haha. Och jag vet verkligen inte hur jag ska få fram på ett bra sätt att jag behöver pengar av pappa på en vardag såhär sent på kvällarna när man varken kan shoppa eller fika. Eller a fika kan man väl, men då ger han mig väl en 50ilapp och drar på smilbandet.Nej så en lösning måste kommas på i badkaret. För det är precis dit jag ska nu, skönt. Undra vad fan jag ska ha på mig då. Jeans, tröja, pälsväst? Någonting med spets? Helsvart ochhigheels eller bara nått tråkigt och ankelbots. Nej, får gå in i min walk in closet (som jag har nu mera  :D ) och leta fram något fint. Kan ju inte vara omöjligt inte. Vi hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!