Godmorgon på er :)

Vaknade väldigt tidigt idag för att få sova hur länge jag ville. Blidde ingen skola idag eftersom jag är kvar i sala ikväll. Kändes onödigt att bara åka in för nån lektion. Mamma har ringt hela morgonen så fick lov att svara till sist. Och då sa hon precis samma sak som hon skrev i sms:et tidigare :S Ja ba: Du har ju redan skrivit det? Hon: Ja men du svara inte så ja trodde inte det kom fram... Hm, vilken jävel svarar på sms som man blir väckt av tio på morgonen då det också är från sin mamma? Inte jag.

Ikväll blir det middag hemma hos mormor. Det blir bara jag mamma och mormor, mys då. Sen ska jag kolla på let's dance och moffa chips hade jag tänkt mig. På måndag börjar dieten, iihhh :O Ne nu blir det frukost och tv igen. Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!