Godnatt allesammans :)

Nu är klockan snart halv 3 och jag ska lägga mig till sängs och försöka somna. Imorgon ska jag iväg med 4 bussen till västerås och jag vet att jag kommer vara död. 4 för er kanske är mycke men för mig är det praktiskt taget morgon haha. Nej det var väl att överdriva, men vaknar väl ungefär vid den tiden om jag inte ställer väckarklockan. Imorgon måste jag gå upp vid halv 2 någongång för att duscha, fixa, packa osv. Blir att träffa daniella imorgon för ännu en hemma kväll men imorgon med lite trevligt sällskap. Vi älskar att prata skvaller och om det inte finns något då upprepar vi saker vi sagt tidigare 100 gånger om. Vi slutar ändå aldrig garva åt våra nära och kära inklusive oss själva. (sånna är vi, vi pratar häldre högt och öppet om oss själva än om personer vi knappt känner och har en uppfattning om)! Nu så, kanske blir en dagens outfit imorgon, måste bara komma ihåg att ta med usb kabeln. Attans, har inget internet hos pappa. Hoppas det funkar när jag kommer dit. Kommer gå under annars. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!