GRATTTTTTTTTTIIIIIIIIIIS :D

Den bästa av dom alla har fått körkort och det är ingen mindre än EMILIA THORNBERG :D Grattis så jäääävla mycke underbara unge, du är bäst!<3

Så nu kommer emilia och hämtar mig i sala, hon har väl åkt så är här om 20 minuter kanske. Kommer kännas askonstigt att sitta två små tjejjer i en bil utan en vuxen. Haha, och jag som är livrädd för att åka bil överhuve taget kommer väl typ kissa på mig eller något. Sen ska jag i allafall hem till mig, byta om från mjukisar till nått mer värt och efter det träffa daniella på stan. Skulle inte förvåna mig om vi ska åka och hämta daniella från skolan också, förstår om hon vill köra bil nu livet ut, eller a iallafall tills hon tröttnar. Nej nu ska jag packa. Tänkte först äta någon frukost men jag fick så ont i magen av lycka att jag inte kommer få i mig något. Får bli en kopp kaffe bara. Kruuuuugen ikväll, hörs :D

LYCKA<3
inget skulle kunna få mig att inte vara lycklig just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!