haha

Min bror är så.. rolig! Eller jag skrattar mer åt honom. Vi bråkade idag, somvanligt. Och så skulle vi göra mat för mamma var inte hemma. Så tog han lite ketchup och sa här ta lite du så tar jag resten. Och jag som inte ens är så förtjust i ketchup tar bara lite, men ändå så började det låta såna här pruttljud som att den håller på att ta slut och ni skulle se hans min! HAHAHA
Marcus - Du kan ju inte ta allt :@ (han såg verkligen gråtfärdigut, han älskar ketchup)
Jag - Men hallå det är as mycke kvar? :D NOT! HAHAHAHAHA
Marcus - Men din jävla fitta. (så kastade han ketchupflaskan i backan och typ attakera mig hahaha!)
Jag - Men är du störd eller? Det finns ju kvar, snälla cry me river? hahaha
Marcus - dra!
FYYYYYFAN, vad kul.
Sen han ba; Ah men du är ful. Och dina kompisar är horor.
Ja ba; a dom får i allafall något räkan ;)
Han ba: Men orka vara horor och betala för att knulla!
Jag ba: HAHAHAHAHAHAHA reriöst en hora får betalt lilla du?
Han: Ah ja menade det.
Haha roligaste ikväll!

Nu ska jag kolla klart på satc och dö i sängen hihi:)

Kommentarer
Postat av: sara

att få höra era bråk var juh häjdpunkten på dagen ;D

sååkul

2009-01-22 @ 19:49:17
Postat av: madde

haha, håller med sara! riktigt roligt.

tycker han kan komma på mitt disco ikväll haha

2009-01-23 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!