Happy :)

Ännu gladare nu tror jag :D Gick över till mormor för att hämta ett hårband och lite stuffs till mamma. Men stannade längre och inventerade mormors garderob haha. Hon gav mig en tunika som hon inte tyckte om. Sen fick jag med mig 4 skärp, (läs: as fina), en päls man kan ha som väst eller halsduk, skit snygg :) Och en helt underbar  skinnväska. Liknar en jag sett förut på stan men som var för dyr. Men nu har jag en i allafall :D Började gå igenom mina garderober också som jag snart ska fortsätta med. Har hittat en randig t-shirt i märket lacoste som var helt oanvänd, lappen var till och med kvar. Köpte väl den vid den tiden då det var hysteri över märkeskläder, alla gick runt som vandrande reklampelare, ojoj haha. Nej, nu ska jag fortsätta leta och prova lite kläder tills imorgon. Funderar på att gå med ett par svarta strumpisar, leggins och en vanlig tunika över med ett skärp i midjan, orkar som sagt inte med att ha klänning ännu en gång. Men det blir snyggt, till ett par snygga skor :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: s

skriver appropå ett inlägg du skrev til dennism om en diet.

var ju inte direkt så pepp på att köra på hans idé så tänkte höra vad du hade för förslag ?

2009-01-16 @ 00:39:39
URL: http://simoneengqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!