Hej bloggisen

Efter praktiken idag drog jag ner med daniella på stan och köpte mina älsklingsjeans hihi :D Blev överlycklig när pappa sa att han kunde ge mig dom. För precis innan sa han att ja kanske kunde få dom nästa vecka. Han är bäst (ibland!) haha :) Så glad för att vi kan hålla sams nu för tiden, ett tag trodde jag verkligen det var omöjligt. huhu Jeansen var i allafall i märket sheepmonday och är asfina. Liknar mina älsklingsjeans som jag haft sen åttan, men som gick sönder nu för ett halvår sen ungefär. Så nu är man happy. Kommer säkert upp bild på dom i något senare outfit inlägg. Glömde usb´n hemma i sala ofcourse.

Emilia kom och lekte med mig och daniella i en halvtimme och det var kul. Länge sen man träffade henne känns det som. Hon bara gömmer sig hela tiden ;) I helgen blir det i allafall utgång med alla brudar, som sagt nettan och sussi fyller 18 så dom är ju också med, kuljul.

Jag och daniella har suttit och pratat tjejsnack hela kvällen som vanligt. Och kollat på andra avenyn<3 Älskar min Kim (jonas bane) mest hihi :D Länge sen vi träffades bara, senast var ju i våras :( D ska sova här i allafall. Imorgon blire nya tag och praktik igen. Men kan inte stiga upp en halvtimme före imorgon, måste fan ta en sväng om i badkaret innan. Orkar inte ikväll. Vi hörs väl imorgon om inte senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, jag gömmer mig inte :P jag har vart sjuk :P Och gumman ja va me er i 1,5 timme ;) hehe vi va ju o träffa mongot på donken också :O Not ;)

2009-01-14 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!