hööh

Nu har jag fixat mig lite snabt. Har ingen plattis så mitt hår är fluff, men orkar inte bry mig. Jag ska ändå locka det till kvällen I think. Orkar inte med det platta, haft det jätte mycke på sistonde. Nej idag blir det nog mittbena och krull, me like :) Haha inte världens snyggaste bild men jag behövde testa webcammen på datorn. Upptäckte den igår typ och har 3 likadana datorer som som jag suttit på i evigheter. Haha, är man blind så är man. Känner jag mig och emilia rätt så kommer det göras filmer haha! Vi filmar oss alltid som sitter vi och garvar åt oss själva. haha vi<3 Jaja om 10 minuter drar jag ner till staden. Funderar på om jag ska äta på stan så jag har det överstökat för ikväll kommer vi inte hinna så mycke mer än att fixa och parta. Jaja vi höööörs rå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!