If I'm wrong, oh I don't wanna be right.

Jag förstår mig inte på vissa människor. Som en nisse som alltid kliver på, på bussen när vi är halvvägs till Västerås. Han är tamefan alltid glad (inge fel med det). Men hur orkar han alltid var lika glad? Han ser ut som en solstråle även fast det är snöstorm ute. Jaja, satt och fundera på det resten av vägen till Västerås.

Calle balle sa att vi började klockan 12 med samhäll. Vi började med svenska 11:50 :) Killen med kollen det där. Hängt med Denice hela dagen typ, de e nice ;) Och som tur är träffat Daniella lite granna också. Hade idrott idag och vi kollade hur bra kondition man hade. Haha fyyyfan säger jag bara. Om jag inte har världens sämsta kondition då tycker jag synd om den som har sämre. Minns förut när man var pigg och allert. När man spelade fotboll och inte satt på bänken en minut. Nu flåsar man bara man ser en fotboll. Men jag har bara mig själv att skylla I guess. Sista lektionen var kök, precis när vi började laga maten så avbeställde dom allt och ändrade datum. Jippie kajyeeey. Drog till pappa efter skolan, hämta money och nu är ja i sala igen :) Lite bilder ifrån skolan (med min urusla mobilkamera):


Jag och denice kände för att byta varsin sko ;)
(det blir vad man gör det till i skolan!)


Kalle balle päronpung :)


Denice haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!