Inte ens värt ett försök om jag tänker efter

Gah, minns onsdagen jag var ute sist som världens värdelösaste kväll och då var den här sämre. Så då kan ni tänka er hur tråkigt det var ikväll. Drog till plut vid 11 tiden och ni skulle sett folket som var där. 2/3dje delar av folket såg inte ens ut som när jag är ofixad. Tänker inte på utseéndet nu utan på kläderna, det var det värsta jag sett. Och den var det bara utlänningar också, inget fel på dom heller men inga man kände i allafall. Så vare så bra med det. Vi betalade 100kr eller vad det nu kostar och gå in och vi gick ut efter en öl. Fyfan, det var värt 100kr bara för att gå ut så jag känner inte att jag la pengar på nått värdelöst fan. Vi gick till pitchers rakt över istället och va med Daniellas jobbar kompisar. Och det var ju en upplevelse i sig.Åh ångrar att jag inte la mig 11 idag och bara sov. Varför fanny.. Jaja på fredag blir det röjj ska jag säga! NU äre läggdags iallafall och jag ser inte fram emot morgondagen. Men jag måste göra det som måste göras. Praktisera med andra ord, sen blir det hemfärd till Sala. Det behövs, känns som jag har halva min garderob kvarglömd där. Vilket iof är helt korrekt, men ja menar dom kläder jag använder som mest. Jaja pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!