Let's Dance :)

Skulle förmodligen också dansat ikväll om jag inte hade valt att stanna hemma och kolla på folk som dansar. Det bästa med att gå ut på krogen är ju självklart att umgås med sina kompisar, få klä sig i fina kläder (sånt man inte går med i skolan tex.) och självklart att dansa! Vilka är det inte som brukar stå på bardisken och shaka om inte jag och mina underbara vänner? Haha har ännu inte rammlat ner men den dagen kommer väl också. Isabella var väl inte så jätte jätte duktig idag tycker jag, nä.. men hon kanske blir bättre :) Kom på mid själv med att ja tappa suget att kolla på let's dance efter att hon hade dansat. Så nu sitter jag här och bloggar (om henne haha) istället. Hoppas det är nå mer bra på tv för jag kommer inte somna tidigt ikväll.

Nu vet jag vad vill ha :)

Kommentarer
Postat av: belly

haha man trodde hon skulle vara skitbra efter man fick se när dom tränade och han som hon dansade med sa att hon var så ambitiös och dom där programledarna sa att dom hade tränat mest.

2009-01-09 @ 23:12:57
URL: http://belly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!