PÅ morgonen skulle jag kunna skjuta någon.

Fyfan, hatar när man broshan och hans kompis är här. Man får fan inte sova en blund. Klockan är 2 och jag skulle kunnat sova i två timmar till. Men näe, har man två bög-fanskap ute i vardagsrummet som skriker och är allmänt cp a då vaknat man såhär tidigt på dåligt humör. Fan vad förbannad jag är. Och hungrig också. värt.

Det var nog ingen bra idé att kolla på en skräckfilm tills man somnar, jag borde känna mig bättre än så. Inte fan kunde jag somna sen. Somnade klockan 6. Då kan ni fatta att jag är trött huhu. Ne men ska väl äta lite, hoppa i badet och mojsa ner mig där. Sen är jag väl lagom klar tills danjella slutar jobba. Fyfan imorgon blir der Hard work work, och tre veckor framöver. Dieten börjar. Inget drickande på två helger framöver heller. ALlt skit ska börja på måndag fan. Men det är bra, då äre snart överstökat fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!