Pusselbitar som bör läggas på plats!



Kan inte våren bara komma nu? Vill kasta bort min vinterjacka och aldrig mer se den! Finns inge tråkigare än vinterjackor. Känns som man går med stora säckar på sig och det kvittar vad man har på sig under. Jag la i allafall ihop en liten önske outfit som ni ser :)

Enkla svarta stuprörsjeans, gud vad jag längtar tills man inte fryser arslet i sig i dom. Sheep Monday har billiga och snygga tycker jag i allafall :)

Kavajen, mm-m! Älska. Nu känns det bara meningslöst att sätta på sig den under viterjackan, men tänk när man kan gå ut med bara den på sig och en axelbandsväska över ena axeln. Love it.

I mitt huvud har jag i allafall en blå vit randig tröjja till :) Viker upp ärmarna lite på kavajen så man ser tröjjan både vid ärmarna och självklart vid magen, då min kavajj är uppknäppt :D

Svarta naglar och röda läppar säger i allafall inte jag nej till än.



Remember. Det är ingen modeblogg.
Bara kläder jag gillar & skulle sätta på mig :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Å, tack desamma tjejen :))

2009-01-09 @ 23:40:25
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!