Varför är fanny vaken till 4 på natten?

Kanske ingen ovanlig händelse. Men ser verkligen inte fram emot 4 timmar sömn, eller det där lät fel.. självklart längtar jag till efter att få somna. Ville bara berätta att anledningen till att jag är vaken är för att jag har hittat bloggvärldens bästa blogg tror jag haha :D Nämligen DOLLYBLOND? Har vi inte alltid önskat att blondinbella ska vara lite mer rolig, inte ta så seriöst på allt, inte alltid skriva om precis samma saker som nu förtiden är solduschar? Vavava?  Här har ni tjejjen! rätta mig om jag har fel. Besök DOLLYBLOND på egen risk, och undvik det vid läggdags, du kommer få påsar under ögonen dagen efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!