wajjjerd!

Hej fyra på natten! Förmodligen bara jag som är vaken nu. Jag somnade runt halv 11 idag och vaknade nu för en timme sen och mådde verkligen sämst i världen. Kroppen skrek på mat, så fort jag tänkte på mat tänkte jag på den äckel köttbiten och salladshuvudet och då mår jag illa. Samtidigt som jag har asont i bihålorna, svuvig och hostar. Hallå jag ville minska några kilon inte tappa emunförsvaret :( Jag är ledsen men jag kommer inte kunna fullfölja den här dieten. Det värsta med mig är att jag äter oftast bara ett mål om dagen, kvällsmat. Men då äter jag ju hur mycke jag vill av allt onyttigt som finns i hela världen. Glass på det och whatever. Det är inte bra det heller. Men min magsäck har blivit så pass liten att det fan är omöjligt att få i sig så mycke mat som jag ska äta varje dag.Om någon är intresserad av att veta mer om dieten ändå säg bara til. Men jag klarar inte mer. Nu har jag ätit en macka och vilket jävla lyckorus det blev i kroppen. Åh, längtar tills att somna om med mättad mage. Hoppas bara jag inte är sjuk imorgon när jag vaknar, orkar inte :(

Och petra, du får tycka jag är dum i huvudet. Bryr mig inte ett dugg om vad du tycker. Håll käften bara. Du är säkert asfet.

gratz.


Kommentarer
Postat av: sara

haha petra är säkert as fet. haha :P

nej men fatta bara sluta äta lixom skit svårt att bara byta från en dag till en annan. skulle dö fan

2009-01-13 @ 15:22:58
Postat av: fanny

haha, ja men något fel är det ju på kvinnan utan liv alltså..

2009-01-14 @ 02:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!