börjar bli gladare nu :)

'
Bara för imorgon klockan 9 går tåget till lysekil. Några byten men det är inte så jobbigt. Jobbigast är väl att man åker från sala till västerås och sen byter tåg i vässan. Så ni får väl vinka till om ni ser mig. Om det är någon som är uppe halv 10 på ett regnit sommarlov?

Kom nyss ut ur dushen :) Nu är jag len som en barnrumpa. Så har jag färgat ögonbrynen lite mörkare också eftersom man badar så jeffla mycke och knappast orkar fylla i dom :) Pratade med mormor tidigare idag och hon satt nere vid havet och väntade på en fiskare som hon skulle köpa havskräftor av. Så imorgon ska vi äta det :D Kurrar i maggen bara jag tänker på det.

Har packat det sista också, skönt. Eller a jag har bytt väska till en med hjul så fick packa upp det ur ena och ner i den andra. Fick sitta på den så den skulle gå igen hehe. Jag vet att jag kommer använda typ hälften av alla kläder men vafan. Jag vet inte hur mycke party det blir heller så visste inte hur många partyklänningar jag skulle ha med heller. Vilka problem man har alltså.

Nu ska jag föna håret och göra två flätor. Så slipper jag locka ihjäl mig imorgonbitti. Ni som undrar hur jag orkar locka håret varje dag är för att jag just gör flätor antingen när jag ska sova om jag ska locka dagen efter. Och om ja ska ha det på en gång så fönar jag håret så man känner lite lite fukt i det och sen flätar  jag det. Ha i flätorna medans du sminkar dig och väljer kläder och sen tar du ut dom. Sen lockar jag bara längst ner i topparna, tar allt hår på samma gång haha. Sen bara lite där uppe. Vänd på håret och spraya som faa-an. Sen äru krulltott ala fanny :)

Nej det kurrar i min mage, en macka kanske. Och en cigg. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!