chabba



Kom på att jag har ju fan inte ens bloggat idag. Inte brå, inte brå. Men vettefan vad jag ska skriva heller helt seriöst. Det blåser som fan här borta, hörde att det gjorde det hemma också. Trodde helt allvarligt att min lilla stuga som ja sover i skulle blås bort i natt. Det var lite läskigt faktiskt. Men den sitter kvar! Somnade otroligt sent igår (hihihi), så imorse när mormor väckte mig var man inte på det bästa humöret och mitt huvud kändes som det skulle sprängas. Men jag hängde med in till stan i allfall och kolla runt lite. Hittade en jätte söt klänning som jag kanske ska få av mamma :) Ska tänka ett tag till på om jag vill ha den eller inte bara. Den skulle passa perfekt till mina skor jag hade på studenten!

Ikväll käkade vi makrill :) Och imorgon kanske vi äter ostron som förätt eller något, det längtar jag till huhu. Allsång på skansen vare idag, därför är jag nu mer döv. Mormor och Mamma sjöng lungorna ur sig och inte fan var det varken rätt tonart eller melodi. Men men, det varade bara en timme, tacka gudarna för det.

Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt. Man kan inte vara ute för då blåser man garanterat iväg. Och vi har inga bra kanaler på tv heller. Så det blir väl datorn ikväll igen och jag klagar inte :) Vi kanske hörs senare om jag får för mig att skriva något, annars hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!