chillin'

Sitter här i sängen och röker och lyssnar på Hoffmaestro. Vill tillbaka till oliver twist när dom var där. Fyfan, det ägde verkligen.

Inte har jag orkar packa heller. Ush, orka ta tag i saker lixom? haha. Ikväll har jag iaf ätit glass med hallon (läs: hallon som jag har plockat) och digestivekex. Mumsfilibabba! Spelat kort också, så det sprutar kort genom öronen. Jag är så kissnödig så det är inte sant. Glömde kissa innan det blev mörkt och nu går jag inte ut från min lilla stuga. Jag vågar aldrig det. Tror alltid det ska stå en man med pistol på berget. Det har i och för sig aldrig gjort det men man vet aldrig när den dagen är här, tro mig!

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig i skaplig tid faktiskt. Mamma tänkte väcka mig rätt tidigt imorgonbitti (läs: inte innan tio) eftersom jag måste somna i tid imorgon. Vi åker från stugan halv 7 på morgonen, tåget går klockan 8. 

Alltså inte nog med att solen har gått i moln för resten av sommaren. Jag flagnar också? Om nu inte solen ska vara framme kan man väl få ha kvar den ynka färg man lyckas sno till sig? Nej, men vad ska det vara bra för!

en låt jag fått på huvudet ska jag dela med mig av i hopp av att någon annan ska få lida lika mycke. Men den är bra, det eeeren!

Jag skrattar idag - ison & fille

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah ja har samma låt på mitt huvud ;D

rille har spelat den så de har fastnat

2009-07-23 @ 01:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!