crejjjzy

Godmorgon då! haha. Kvällen igår var störd. Först var i den lilla stugan kanske till halv 12 sen drog vi oss ner mot stan. Jag och Emilia orkade stå och vänta i en lång jävla kö till pluto så vi fick ställa oss typ längst fram med några kompisar :) Väl där inne träffar jag jeanett, fan vad jag saknat henne (oss). Kanske ses på söndag för det är personalfest då. Sen träffar jag och skultuna tjejjerna, alvarsson, hanna, lisa, jossan och frida :) Hur länge sen som hälst alla var samlade typ. Ja gudars, jag träffade på många många ^^, Efteråt drog jag och emilia till bc och käkade lite kebab haha. Fick sällskap också av en skum kille som bodde i norrköping. Tror han har mitt nummer nu om jag tänker efter? Haha gör man inte så? Ger bort sitt nummer på fyllan till strangers? Nähä.. haha. Shit. Sen börjde jag och emilia gå hem till mig och jag skojjar inte, när vi var vid rudbeck tar vi en taxi hem till mig och jag bor vid 65:a. Men vafan vi hade ont i fötterna och ville sova. Och vafan nu när jag tänker efter igen betalade norrköpingskillen halva resan huhu, man tackar. Sen när vi äntligen lagt våra tunga huvudet på kuddarna så ringer min mobil.. och helt plötsligt var det en till här. ojoj

Nu ska jag checka busstider. Sen ska jag duscha, äta någonting, fixa mig och sen åka hem till Sala till mamma :) Jag fyller ju år imorgon så ska äta middag med henne idag åsådära :) Sen åker jag hem till vässan igen imorgon förmiddag och firar hemma med pappa och dom :) Sen kanske det blir utgång med thilda på kvällen. Men har inga pengar så vi får se hur det blir med den saken :) Har masssa piccs, men orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!